Az oldal helyes működéséhez elengedhetetlen bizonyos cookie-k használata. Kérjük, engedélyezze az oldal teljes körű - működési, statisztikai és hirdetési célú - használatához szükséges sütiket az "Elfogadom" gombra kattintással. Ezzel egyidejűleg elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Kapcsolat

Témakörökre bontva összegyűjtöttük érdeklődőink, vásárlóink leggyakrabban felmerülő kérdéseit, és ügyfélszolgálatunk azokra adott válaszait. Bízunk benne, hogy Ön is megtalálja felmerülő kérdésére a szükséges információkat.

Vásárlás regisztrációval, vagy anélkül?

A regisztrációval történő vásárlás az alábbi előnyökkel jár, de anélkül is fogadunk megrendeléseket.
- rendelés státuszának folyamatos nyomonkövethetősége
- átvett rendelés esetén vásárlói hűségpontok jóváírása, amely egy következő megrendelésnél beváltható. Részletek itt
- havi maximum 4-5 alkalommal értesítő e-mail-ben újdonságainkról, akcióinkról, kedvezményre jogosító kuponkódokról

Elküldtem egy megrendelést, de nem kaptam visszaigazolást!

Rendszerünk automata levélben küld értesítőt a megrendelés beérkezéséről. Ha az értesítő nem érkezik meg néhány percen belül, kérjük, ellenőrizze levelezőrendszerének Spam mappáját. Ha ott sem találja, akkor véletlenül elírta e-mail címét. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunknak jelezze a problémát és kijavítjuk. Fontos a helyes e-mail cím, mert a futárszolgálat is ide küldi majd értesítőjét a küldemény állapotáról.

Személyesen is lehet vásárolni Önöknél webes rendelés nélkül, vagy csak webáruházként működnek?

Az alábbi címen található bemutatótermünk és raktárunk, ahol több ezer termék elérhető azonnal. Csak előzetesen leadott megrendelés esetén tudjuk kiszolgálni az éppen aktuális készlet erejéig. A honlapon feltüntetett árak csak webes rendelés esetén érvényesek, ezért javasoljuk, hogy a gyorsabb és kényelmesebb vásárlás érdekében webáruházunkban adja le megrendelését, amely összekészítve fogja Önt várni visszaigazolásunkat követően.
1151, Budapest
Mélyfúró utca 3/A (behajtás a teherbejáraton)
B csarnok, MB3-as kapu
Nyitva tartás: H-P - 9-17 óra között.

Honnan tudom, hogy mikor vehetem át a rendelésem?

Miután kollégáink összekészítették a termék(ek)et, egy újabb értesítőt küldünk arról, hogy megrendelése átvehető.

Megrendelésemet módosítanám, törölném, ezt hol jelezhetem?

Kérjük, az alábbi gombra kattintva, a kapcsolati űrlapon jelezze módosítási, törlési szándékát. A munkaidőben leadott megrendeléseket, a beérkezést követően maximum 1 órán belül tudjuk törölni, ezt követően megindul feldolgozásuk.

Logisztikai partnereink és szállítási díjaik

  GLS házhoz MPL házhoz MPL Postán maradó
Előre utalással 1798 Ft 1598 Ft 1298 Ft
Bankkártyás online fizetés 1798 Ft 1598 Ft 1298 Ft
Utánvéttel 2188 Ft 1988 Ft 1688 Ft
 

Hány nap alatt érkezik meg a csomagom?

Budapesti raktárunkban készleten lévő termékek szállítási ideje a megrendeléstől számított maximum 2 munkanap. A szófiai raktárból megrendelésre érkező termékek szállítási ideje maximum 5-8 munkanap.

Mit jelent az utánvétes szállítási mód?

A megrendelés ellenértékét az Ön által kiválasztott logisztikai partnerünk futárának fizetheti ki a küldemény kézbesítésekor. Magyarországon még mindig közkedvelt fizetési mód internetes rendelés esetén, bár a korábbi évekhez képest fokozatosan veszít népszerűségéből, a gyors, kényelmes és biztonságos elektronikus fizetési módszerek terjedésének köszönhetően.

Az utánvétes fizetési mód miért jár plusz költséggel?

A megrendelés ellenértékét a logisztikai partner veszi át és kezelési költséget számol fel azért, hogy az összeget eljuttassa cégünk számlájára. Ezért drágább ez a fizetési mód a banki előre utalásnál, vagy az online bankkártyás fizetésnél, amikor is a végösszeg közvetlenül cégünkhöz érkezik be.

Nem talált otthon a kézbesítő, mi lesz a csomagommal?

Egyszeri sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat díjmentesen újra megpróbálja célba juttatni a küldeményt egy előre egyeztetett időpontban.

Sérült a futárnál lévő csomagom, mit tegyek?

Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, ha bármilyen külsérelmi nyomot lát a csomagoláson, vagy a dobozon, kérje jegyzőkönyv felvételét a futártól. Ha nem készült jegyzőkönyv a sérülésről, akkor a kézhezvételt követően legkésőbb 3 munkanapon belül bejelentést kell tenni a logisztikai szolgáltatónál. Háromrétegű kartondoboz, légpárnás fólia és térkitöltő-anyagok használatával természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy küldeményeink épségben megérkezzenek.

Céges vásárlóként Postapontra kértem a csomagomat, milyen dokumentumokra van szükségem a küldemény átvételéhez?

Kapcsolattartó - aki a csomagot átveszi - megadható a Postapontos szállítási módnál.

Küldeményéről a futárszolgálatok ügyfélszolgálatán tud érdeklődni csomagszám megadásával:

GLS futárszolgálat: +36-1-802-0265 On-line csomagkövetés: Csomagkereső

MPL és PostaPont csomagkövetés: +36-1-333-7777 On-line csomagkövetés: Csomagkereső

Gyári hibás terméket kaptam, kicserélik?

Kérjük, átvételt követően próbálja ki a termék(ek)et, amint lehetősége adódik. Ha gyárilag hibás terméket kapott, az átvételtől számított 14 napon belül csomagcsere szolgáltatásunkkal díjmentesen kicseréljük. Kollégáink képet, esetleg videót kérhetnek a probléma bemutatásáról, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a hiba nem helytelen használatbavételből fakad.

Hány év garanciát vállalnak a termékekre és az meddig terjed?

Minden termékünkre a hatályos jogszabályok alapján vállalunk garanciát. A mechanikailag megsérült - leejtett, eltörött - termékekre és a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra a garancia nem tejed ki.

Elállás esetén milyen címre kell visszajuttatnom a terméket?

A terméket minden tartozékával együtt, ugyanolyan állapotban, mint ahogyan azt átvettre, az alábbi címre várjuk vissza:
V-TAC IMPEX Kft.
1151, Budapest, Mélyfúró utca 3/A, B csarnok, MB3-as kapu

Felhívjuk figyelmét, hogy elállás esetén a termék visszaküldésének költsége a megrendelőt terheli, ezért utánvéttel, vagy címzett fizet opcióval feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni.  

Visszaküldtem a terméket, mikor kapom meg a vételárat?

A vásárlástól történő elállás bejelentését követően maximum 14 napon belül, a termék(ek) beérkezése után.

Raktárkészlettel és termékkel kapcsolatos műszaki kérdésem lenne, kihez fordulhatok?

Aktuális raktárkészletünkkel, vagy termékeinkkel kapcsolatos műszaki kérdésekkel kapcsolatban kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Kérdésére nem találta meg a választ?
Telefonos ügyfélszolgálatunk: +36-1-8998-544

 

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!






Az oldal tetejére