Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

Garanciális ügyintézés, vásárlástól való elállás

Gyári hibás terméket kaptam, kicserélik?
Kérjük, átvételt követően próbálja ki a termék(ek)et, amint lehetősége adódik. Ha gyárilag hibás terméket kapott, az átvételtől számított 14 napon belül csomagcsere szolgáltatásunkkal díjmentesen kicseréljük. Kollégáink képet, esetleg videót kérhetnek a probléma bemutatásáról, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a hiba nem helytelen használatbavételből fakad.

Hány év garanciát vállalnak a termékekre és az meddig terjed?
Minden termékünkre a hatályos jogszabályok alapján vállalunk garanciát az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint. A mechanikailag megsérült - leejtett, eltörött - termékekre és a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra a garancia nem tejed ki.

Elállás esetén milyen címre kell visszajuttatnom a terméket?
A terméket minden tartozékával együtt, ugyanolyan állapotban, mint ahogyan azt átvettre, az alábbi címre várjuk vissza: V-TAC IMPEX Kft.
1151, Budapest, Mélyfúró utca 3/A, B csarnok, MB3-as kapu.
Felhívjuk figyelmét, hogy elállás esetén a termék visszaküldésének költsége a megrendelőt terheli, ezért utánvéttel, vagy címzett fizet opcióval feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni.

Visszaküldtem a terméket, mikor kapom meg a vételárat?
A vásárlástól történő elállás bejelentését követően maximum 14 napon belül, a termék(ek) beérkezése után.

Az oldal tetejére