Az oldal helyes működéséhez elengedhetetlen bizonyos cookie-k használata. Kérjük, engedélyezze az oldal teljes körű - működési, statisztikai és hirdetési célú - használatához szükséges sütiket az "Elfogadom" gombra kattintással. Ezzel egyidejűleg elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Garancia és elállás

Garanciális ügyintézés, vásárlástól való elállás

Gyári hibás terméket kaptam, kicserélik?
Kérjük, átvételt követően próbálja ki a termék(ek)et, amint lehetősége adódik. Ha gyárilag hibás terméket kapott, az átvételtől számított 14 napon belül csomagcsere szolgáltatásunkkal díjmentesen kicseréljük. Kollégáink képet, esetleg videót kérhetnek a probléma bemutatásáról, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a hiba nem helytelen használatbavételből fakad.

Hány év garanciát vállalnak a termékekre és az meddig terjed?
Minden termékünkre a hatályos jogszabályok alapján vállalunk garanciát az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint. A mechanikailag megsérült - leejtett, eltörött - termékekre és a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra a garancia nem tejed ki.

Elállás esetén milyen címre kell visszajuttatnom a terméket?
A terméket minden tartozékával együtt, ugyanolyan állapotban, mint ahogyan azt átvettre, az alábbi címre várjuk vissza: V-TAC IMPEX Kft.
1151, Budapest, Mélyfúró utca 3/A, B csarnok, MB3-as kapu.
Felhívjuk figyelmét, hogy elállás esetén a termék visszaküldésének költsége a megrendelőt terheli, ezért utánvéttel, vagy címzett fizet opcióval feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni.

Visszaküldtem a terméket, mikor kapom meg a vételárat?
A vásárlástól történő elállás bejelentését követően maximum 14 napon belül, a termék(ek) beérkezése után.

 
 
Az oldal tetejére